LõngapoodRõõm on hõigata, et napp aasta pärast Lõngaklubi sündi on minu lõngahullus saanud järje http://www.woolmint.ee lõngapoe näol, sest kuskil peab ju need jäägid realiseerima, mis klubilistest järele jäävad 🙂

Olen kogu aeg ausalt öelnud, et lõngade müümine pole kunagi olnud minu eesmärk vaid loomulik tee pärast avastamist, et lisaks mulle endale on nii palju neid, kes janunevad veelgi laiema materjalivaliku järele kui see, mis meil mõni aeg tagasi kohalikust kaubandusest saada oli. Lõngaklubi enam kui 1300 liiget on selle elavaks tõestuseks.

Mulle on woolmint.ee loomine olnud ääretult põnev projekt, mis on nüüd küll avatud, kuid mis loodetavasti ei saa kunagi valmis. Tahan, et sellest kujuneks omamoodi infoportaal käsitöösõpradele, kust saab lisaks materjalidele ka ideid tulevasteks meisterdamisteks ja infot selle kohta, mis käsitöösündmused Eestis toimuvad. Selleks sai Woolminti juurde värskelt loodud üle-Eestiline käsitööürituste kalender.

Mina ise aga loodan leida nüüd mõne hetke rohkem aega, et pöörduda tagasi selle juurde, mida ma üle kõige armastan – kudumite disainimise ja mustrite kirjutamise juurde, mis lõngaklubi käivitamise kõrval häbiväärselt unustusse on jäänud.